12 augustus feestelijke opening - Reisverslag uit Krujë, Albanië van AHAjongerenwerkvakantie - WaarBenJij.nu 12 augustus feestelijke opening - Reisverslag uit Krujë, Albanië van AHAjongerenwerkvakantie - WaarBenJij.nu

12 augustus feestelijke opening

Door: Gerdien

12 Augustus 2015 | Albanië, Krujë

We zitten nu in het internetcafe en hebben het verslag van gisteren geplaatst. Straks gaan we naar de school voor de laatste klusjes: nog wat verfwerkzaamheden, schoonmaken, versieren, onze handtekening op de muur zetten etc. etc. Om 5 uur zal de feestelijke opening plaats vinden. De directrice zal met een bijl door een door ons gemaakte papieren muur slaan en dan zal de school officieel geopend zijn. Omdat we de hele week zo hard gewerkt hebben is er vanmiddag zelfs nog tijd voor een heerlijk frisse duik in het zwembad bij Nordpark. Morgenochtend zal er geen mogelijkheid zijn om hierover een verslag te plaatsen. Jullie zullen daarvoor moeten wachten tot morgenavond als we weer thuis zijn.
Dus.... wordt vervolgd!

groetjes, Dion, Jolijn en Gerdien

• 12 Augustus 2015 - 10:37

Jeanette Doelman:

AHA-team, we zijn trots op jullie.
    Wat een ervaring en dat er binnen 1 week zoveel gedaan kan worden, geweldig.
    Petje af!
    Geniet van de feestelijke middag en voor morgen... een goede reis terug.
    Thuis staat de pizza al klaar!

• 12 Augustus 2015 - 11:50

Anja Van Eijck:

Wat is het gaaf geworden, wat een teamwork hebben jullie geleverd.
    Geniet van de opening. Trots op jullie.....

• 12 Augustus 2015 - 14:41

Simone Kuijvenhoven:

AHA team,
    Met veel plezier alle reisverslagen gelezen en foto's bekeken!
    Wat is er veel werk verzet en wat is het mooi geworden. Super!
    Goede reis morgen!Echt trots......

• 12 Augustus 2015 - 18:25

Ard :

Weer een mooi resultaat waar jullie trots op mogen zijn!
    Door de reisverslagen en de foto's was de voortgang goed zichtbaar.
    Ook goed om de andere ervaringen te horen bij het uitdelen van de pakketten.
    Ik hoop dat de bijl van de directrice heeft geleid tot een feestelijke opening en jullie met een tevreden gevoel morgen een goede terugreis hebben.